onsdag, juli 04, 2012

har bara chillat de senaste dagarna ungefär, avslutn. av novellen kommer väl om ett par dagar om ni vill läsa den. Igår var min sista arbetsdag, nu har jag och lina organiserat alla 12 000 papper i alfabetisk ordning och kopierat dem, så nu är jag fri hela sommaren! känns himla skönt att få sova hur länge jag vill och bara slappa hela dagarna. Men inte riktigt för mycket slappning blir det, jag har faktiskt tagit mej i kragen och skaffat gym-nyckel, och projekt beach-body 2013 är i full gång! 

har varit med lina idag hela dagen, började med ett långtråkigt tandläkarbesök och sen bar det in mot stan med lina för att hitta de perfekta gymskorna, kom hem med ett par billiga nike. Har även stekt på verandan vid lina, cyklat, åkt longboard osv, och varit till gymmet en sväng. Idag blir det att gå sova i realistisk tid och sedan stiga upp runt 10 tiden imorgon och hoppas på strålande sol för att sedan lägga mej i solen. Sen bär det av mot villan med Isabelle och moster (?), där kommer jag stanna i ovetande många dagar. Eller, inte längre än till lördag då jag ska på sjukamp till vackra bruden emmi som fyller 16!

så, med detta blogginlägg meddelar jag alltså att jag inte vet när nästa gång jag bloggar är. Alla helgar är redan bokade fram till skolans början, det känns ganska nice egentligen samtidigt som det känns lite jobbigt med allt som händer. På veckodagarna ska jag iallafall bara steka och chilla super mycket! 

fick btw internatplats vi YA, trodde absolut inte att jag skulle få, så är super glad över att jag får flytta ut i veckodagarna och leva 'för mej själv'. Ska bli jätte roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar