tisdag, juli 31, 2012

haha, dont judge! ja jag har med datorn ner till helsingfors, men jag kom faktiskt på den otroligt smarta iden att jag tar med den för att se en massa filmer och ha rolit i bilen, sen utökade jag mina hjärnceller och kom på att jag faktiskt kan använde internet-delning eftersom att jag har det underbara uppfinningen 3g internet på telefonen! så då tänkte jag att jaa, jag kan faktiskt slänga in ett vackert bil-foto och lite snabb bloggning!

vi startade runt 9 tiden och nu är vi på väg ner till helsingfors, så fort vi kommer fram styrs bilen mot hotellet där vi (läs jag) fixar oss och sedan styr stegen mot en restaurang med svin god mat, eftersom jag idag bara ätit någon jävla kaninmat (sallad). Efter det söker vi väl oss mot olympia stadion där bruce springsteen mycket stressigt väntar på mej för att få börja spela! håller väl ungefär på till halv 12 tiden, och de väntar sig 43 000 pers.

imorgon blir det ingen shopping i stan, utan det bär av upp mot ikea och drakan! på ikea ska jag slösa bort 120e på nya finfina möbler så att jag får inreda mitt lite barnsliga rum. vid drakan ska jag träffa min superglada storebror, som just återvänt tillbaks från loma, men visst ska jag dit för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar