onsdag, juni 13, 2012

kan passa på att blogga lite nu då jag ändå sitter här inne och har tid. Idag har jag ätit mat utav helvete, usch vad jag känner mej uppblåst och tung! ungefär 12 startade jag mot nestekorsningen vid karperö där jag träffade lina, sen körde vi vidare mot spices och mumsade i oss mat utav dess like. Vi satt där en stund talade osv, efter det gick vi bara på stan och jag gjorde några random köp, sen drog lina hem, jag vinglade själv i stan en stund innan jag kastade mej på mopeden och körde till fammo och faffa, älskade faffa fyller 83 idag och är hur pigg som helst! grattis. sen åkte jag hem, kastade mej på gräsklipparen och slirade på i ungefär en timme som det tar att klippa våra åkrar till gräsmatta.. igår arbetade jag och det gjorde jag även i förrgår, alltså mitt sommarjobb har börjat, jag plågas på förmiddagen och lever livet på eftermiddagen, det är därför ni inte ser så mycket av mej!


imorgon har jag ledigt och då bär det av mot jimmys villa på villa-fest. var meningen att jag skulle vara där från torsdag till söndag som alla andra, ha roligt, festa, äta, med en massa underbart folk och bara leva livet! men mina planer gick i kras när jag fick höra att vi ska till danmark, till köpenhamn över helgen, eftersom vi ska fira mommo genom att resa bort (måste tillägga att hon fyllde i januari). så ingen villa-fest-helg för mej, det suger verkligen! helt seriöst så är det förbannat skit, känns förjävligt. men kan trösta mej med att det säkert kommer bli hur roligt i danmark som helst med 'hela' släkten. har dessutom hört att det är vackert där och att de har mycket fint, upp till bevis danmark! nej nu ska jag ut igen, grattis till dej som läste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar