tisdag, juni 26, 2012

Danmark 2012

Ni har redan fått bilder, nu ska jag berätta om vad vi gjorde:

Vi gick på ströget en massa, dvs en lång gata med en jävligt mycket butiker på båda sidorna om den, jag menar jääävligt mycket. Man fick inte köra bil där och inte heller moped tror jag? alltså det var bara cyklar och människor som befann sig där. Vi besökte ett museum för guinnes rekordskit, vad fan det nu heter, har aldrig riktigt fått det på klart och believe it or not. Vi åt på KFC, omnomn. Vi körde en cykel som hade rum för 9 st! förstår ni, 9 stycken människor som satt på! 7 st cyklade och två satt där bak på minibaren, skit roligt! snattar en bild av antingen mamma eller isabelle senare så ni får se hur den såg ut, den var förbannat cool, once in a lifetime sak var det och fan vi hade roligt då vi cyklade fram längs ströget med den och ner till nyhavn, haha som vi skrattade!

Vi åkte turistbuss och turistbåt, såna turister som vi var ;)) vi såg på en massa fotbollsmatcher i baren! jag och isabelle var ute på stan och gjorde en massa jävligheter på kvällen. Då Danmark spelade hade de i en park så att man fick kolla, det var hur mycket folk som helst, och tvn de hade satt upp var lika stor som en bio, eller så stor var den mindre, de hade två st. skärmar där i parken (parken var storstor). Den ena var som en bioduk och den andra var större! den större hade dessutom två små skärmar på vardera sida där de visade olika vinklar, så som närbilder på spelare, repriser osv, det var hur coolt som helst..! Det var ungefär 10 000 människor i parken och då skämtar jag inte och överdriver gör jag inte heller.

Vad gjorde vi annat..? joo, vi var på tivoli, det var roligt! jag och isabelle åkte i något galetskap där isabelle tänkte svimma och där mina ögonfransar blåste rakt upp efter ögonen fast jag hade upp dem för att det åkte så förjävla hårt! (det var ett flygplan som åkte runtruntrunt) skit roligt!

vi var även på hard rock cafe, har hem ett par hotpants därifrån och en gammal hederlig tröja ni vet!

vi bodde på ett hostel, hehe, det var så bra så det kan faktiskt klassas som ett hotell, förutom att högsängen knarrade lite onödigt mycket och kuddarna var super obekväma, men annars hade vi wc och dusch och handfat i rummet, förutom att... duschen var i ett litet rum, wcn var i ett annat litet rum och vattenkranen var i själva rummet där man sovde. Fint det också, nya erfarenheter. finfint.

finns väl inte så mycket annat att berätta tror jag. Jag köpte inte så mycket, bara ett par byxor tror jag. pluss godis! men det räknas inte. Tänkte köpa mina drömskor som jag hittade på en butik som hette dope. De såg ungefär ut som jeffrey campbells nitklackar vet ni! och sen hade de ett annat par som såg ut som mina avlsutningsskor men de var svarta och även de hade brutala nitklackar, åååh vad jag älskade dem, när jag kollade på priset och märket insåg jag att de var ÄKTA jeffrey campbell skor.. ehehe, blev inga skor för mej.

nu finns inget att berätta, påminn mej om det tar allt för lång tid innan jag visar bilden på den underbara cykeln ;) !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar