lördag, juni 09, 2012

crashdiet, hardcore superstar, motley crue 2012

6 startade körde vi iväg mot tågstation på morgonen!
gick runt i hesa hela dagen, kollade bla på ett litet ''band'' som spelade i hesas underground!
sedan blev det dags för crashdiet, HS och motley! (motley på bild)
fällde några tårar då crashdiet och motley spelade, HS fick spela hur mycket de villa, bra beat, men inget jag lyssnar på. här är simon cruz som eldade upp sina byxor, om det var med flit eller inte vet jag inte, men jag tror att det var i misstag eftersom man såg på minen hans efteråt att han skämdes och tyckte det var pinsamt, men roligt var det!
det var förmodligen första och sista gången jag fick se motley och fy fan vad jag rös, fällde några tårar, skrattade, headbangade, skrek och sjöng med! det här höni, det här är minnen för livet!

sen måste jag dessutom berätta om då det kom fram en random jävligt snäll själ och frågade om jag ville bli upplyft och plötsligt satt jag där, i luften, högsta punkten av alla och till på köpet, fick jag en huvudhälsning av både nikki sixx och vince neil, nej hörni, tror jag dör snart! men som jag sa minnen för livet! love.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar