onsdag, maj 16, 2012

steg som sagt av i stan idag i hopp om att hitta nya kläder. köpte 3 tröjor för 4,95, himla nice pris! när jag var på gina med armarna fulla av kläder och redo att gå prova ringde pappa och sa att vi ska äta i stan idag eftersom min storebror nu fått beskedet om att han klarat studenten! så nu har vi en student i huset, blev stor firning på amarillo!

medan jag talade i telefon med pappa drog jag in röven till ett omklädningrum, hoppade i ett par shorts, satte på en top och en bikini överdel, det passade finfint och jag bestämde mej för att tvinga pappa att köpa det till mej eftersom jag har knapert med pengar nu just. Sagt och gjort, nu sitter jag här med ett barnsligt leende, stolt över mina nya kläder och dunkar lite eminem!
om jag älskar mina nya shorts och min nya topp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar