måndag, maj 07, 2012

idag när jag kom hem slängde jag ihop lite italiensk tomatsås och kastade in tacoplättar i ugnen, gott blev det! åt två st. och sen kom pappa hem, blev avundsjuk och bad om att få en också, gjorde en åt mamma samtidigt och slängde in dem också. 

halv7 anlände en ''massa'' släktingar eftersom mamma fyller idag, har suttit och ätit tårta, bulla och en massa gott och skrattat i många minuter. Men tog mej friheten att dra mej mot mitt rum nu eftersom det blev tråkigt och jag längtade allt för mycket till min nya bok. Hatar att läsa böcker, men kommer det till självbiografier om intressanta personer så blir böckerna igenom gnagade fort som fan!

denna gång var det the way I am av eminem, den är dessutom på engelska eftersom det tydligen inte finns några svenska exemplar?! fanns en tysk.. men då valde jag nog hellre en engelsk, förstår ändå 98% av den.
fin fint, känner att jag kommer att bli besatt av boken inom kort! ungefär lika besatt som jag är av Prison Break som jag nu ska mala igenom ett avsnitt av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar