måndag, maj 14, 2012

frisyren bestod av en fiskbensfläta idag som blev flätad av en mer eller mindre tvingad mimmo på en mycket tråkig engelska lektion som bestod av filmtittande!

just nu sitter jag och följer med på en finsk hockeymatch som jag har gjort varje gång hittills. inget imponerande spel idag inte, tycker de borde skärpa sig och dra tummen ur röven och pina in lite mål, men det är som sagt bara min åsikt. På samma gång jag sitter och förbannar det finska laget trycker jag i mej en ubergod smörgås och har lina på skrivbordet bredvid mej intyngd i iphonen.

har inte gjort ett skit idag eftersom vädret faktiskt suger sjukt mycket, det gör en på så otroligt dåligt humör, kill me! nu är det kvar endast 19 dagar till sommarlov och till jag blir 16, borde vara på bra humör och tycka att livet leker men så är läget inte, är iställe otroligt förbannat på det förjävliga vädret och lite sorgsen över att jag kommer att skiljas från mina super-roliga vänner som jag kommer sakna så helvetes mycket!

imorgon är det hejarklacksövning direkt efter skolan som står på schemat, känns super jobbigt, har inga höga förhoppningar om vädret och ser verkligen inte fram emot att stå och hoppa upp och ner, vifta och skrika i något skit väder.

nu har jag inget mer att berätta, så nu avrundar jag den här förbannat långa texten, syns när jag har ork att flyga över tangenterna med fingrarna igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar