söndag, april 22, 2012

sitter här med gårdagens smink och degar. Är supertrött och känner mej jätte tung i huvudet eftersom jag vaknade 12. Har hunnit läsa på fyke provet redan idag och ätit frukost vilket jag absolut inte brukar göra annars. Känner mej jätte duktig eftersom jag haft upp fyke boken! men känner ändå på mej att provet kommer gå åt röven.

vad vill ni annat veta.. gårdagen var egentligen rätt så tråkig och den blev förjävla dyr, var inte riktigt värt det! eller det fanns ju vissa stunder som är värda att minnas och var super-roliga, men det är inget jag skulle göra om.

nu ska jag se ett avsnitt av prison break sen ska jag ta tag i fyke igen. Hatar att se serier, för jag har så lätt att fasna i dem och se avsnitt efter avsnitt efter avsnitt och glömma bort dagen totalt och bara sitta framför datorn som en sjuk gris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar