torsdag, april 19, 2012

hallåja! idag har jag vikt tusen papper och satt in dem i tusen kuvert. Jag överdriver inte, det var bokstavligen 1000st. Har även läst lite på fyke provet och jobbat med rella-föredraget som jag och lina ska presentera imorgon och just har jag varit i duschen. Det är därför som jag inte bloggat.

Igår var lina hit en sväng för att vi skulle öva på rella-föredraget men det blev till ingenting eftersom båda var på ett lite galet humör. Vi kom bla på att vi skulle raka bort nästan allt hår på min högra sida som ni ser på bilden! Trivs faktiskt jätte bra i det och är supernöjd, men min mamma är tyvärr av helt annan åsikt eftersom hon redan från början för 2 år sen då jag klippte side-cut var mycket skeptisk.. så vad tror ni att hennes reaktion nu var då nästan allt hår är borta.

Nu ska jag vara oerhört osocial och se på min älskade Prison Break serie! Rekommenderar den otroligt mycket till er som tycker om spännande serier. Tycker om den eftersom jag faktiskt har ett undangömt intresse för fängelsemiljö och all sån skit som händer där inne. 

och kära anonymare även fast jag vet vem du är så uppskattar jag namn ;) 

tack och adjö.

1 kommentar: