måndag, april 23, 2012

Fick ett e-post meddelande idag om att style by tyra har skickat mina varor. Det var ju så att min älskade studs-skjorta nog passade, men det var lite för tight och jag är inte ett så stort fan av fööör tighta kläder, så vi skickade tillbaks den i hopp om att få en storlek större. Tyvärr var de tröjorna slut även fast jag väntade länge på att svara på meddelandet så kom det aldrig mer, så jag samlade ihop 3 nya varor till samma pris och nu är de på väg hem till mej. Hoppas verkligen allt passar den här gången! Bilder får ni senare då jag har dem i handen och är säker på att jag behåller dem.

Fyke provet gick åt röven och skolan var en aning tråkig idag, gjorde iallafall sista mk-testet i mitt liv och gud så skönt det kändes! Har huvudvärk nu just och funderar på att plantera mej i sängen och läsa the dirt, men vet inte om jag orkar, tror PB vinner även den här gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar