tisdag, april 17, 2012

bilder från ruka!

har väldigt lite bilder och har dessutom bara bilder från bilen och när jag och lina dräggat i stugan!
på den här bilden var rummet ganska städat.
tror det här var första dagen då vi packat upp och virrat runt i rummet.
några dagar senare såg det direkt värre ut
bilderna kommer i lite random ordning.
här var vi på väg upp till bergen! 3 stycken inträngda i baksätet, men humöret på topp för det!
tyckte bara bilden är häftig därför dök den upp här!
lina på bra humör!

Tog tyvärr inga bilder med systemkameran i backen, var väl lite för rädd att ta med den dit! men jag har bilder på min telefon som jag överväger köra över till datorn nu, får se om jag orkar.

Har självklart mera bilder, men vissa är lite för.... för att lägga upp här och andra är mest spam-bilder på lina, och sen en del lite för galna på mej och familjen..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar