måndag, mars 12, 2012

Har gått runt med en förjävla sjuk hand, 10 blåmärken på högra ben, ett svullet öga och en dunkande huvudvärk idag. Märks verkligen att jag använt mycket energi i helgen. Har ingen tid och ingen ork att sitta och berätta vad som hände i ruka osv nu just, utan det tar jag senare. Snart ska jag kasta in ansiktet och sjunka in i moddeboken, har alltså prov imorgon och har inte läst ett skit eftersom att jag ärligt talat var helt färdig när jag kom hem igår. Ser absolut inte fram emot det men har väl inget annat val. 

Är otroligt trött nu just också, kastade mej på soffan direkt jag kom hem från skolan och halv sov i bussen, tror jag går och sover tidigt ikväll. Jag har inga bilder att visa från helgen, har redan laddat upp alla som jag tog.. eller nästan alla, vissa är för brutala för att bli visade.

Men som sagt, nu ska jag ta tag i modde och säkert äta lite mat, börjar bli jävligt hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar