tisdag, mars 06, 2012

Haha, gammal bild från tjärlax, åååh vad jag saknar sommaren nu och sommarlovet, ge mej!

Sitter nu just farmför datorn med en mössa på mitt nytvättade hår.. kanske inte världens smartaste grej men ändå. Funderar på att börja göra några läxor, dvs, läsa finska ord som vi antagligen har förhör på imorgon + läsa några husli papper eftersom att jag tror att vi har det årliga huslig förhöret imorgon, men är inte riktigt säker.

Hoppade in i bilen med linas mamma och lina halv 3 idag och körde raka spåret mot karperö. Vi fick alltså sluta tidigare eftersom att vi hade talangjakten. Alla som uppträdde var superduktiga och kan inte annat än att säga att jag är imponerad på de som faktiskt vågar ställe sig inför publik både med och utan talang.. hehe.

Såg talangjakten på kvällen också eftersom att jag ville se vem som vann. Tycker faktiskt att vinnaren var en värdig vinnare, han förtjänade det som fan och ett annat + är ju att de som kom på 2 och 3 plats också förtjänade det.

Nu har jag inget annat att säga än att jag är trött, hungrig och en smula bitter. gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar