onsdag, februari 15, 2012

tung dag idag, men antar att det är en tyngre som snart kommer.

Slutade halv2 eftersom att familjen skulle till kapellet vid sjukhuset för att ta ett sista farväl av moffa, man fick även se honom och sätta dit brev, någon liten present, eller vad man nu än ville, de som inte ville se honom fick gå ut. Efter det förde vi honom vidare till kyrkan för att lägga in honom i ett 'kylskåp'.
Kan säga er, att det här är inte något jag önskar någon annan. Man lever bokstavligen i en mardröm.


Ni som ännu har kvar eran moffa, ta vara på den tid ni har med honom, ta vara på den som fan. Jag tog vara på min, åtminstone den sista tid jag tillbringade med honom, men annars levde jag väl bara i nuet och trodde jag skulle ha kvar honom för evigt. 


Så snälla ta vara på den tid ni har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar