måndag, februari 20, 2012


Steg av i stan idag med Jimmy. Maco och Mikael slog också följe med oss när vi styrde stegen mot rax där vi åt himla mycket och onyttig mat. Efter det skiljdes vi åt och jag och Jimmy gick till clas ohlson, där jag sedan spenderade en 100 lapp för att äntligen få min älskade högtalare som jag spanat in i över en månad och nu har sköntheten äntligen flyttat in! bild kommer senare.

Idag har jag bara planer på att läsa till religions-provet som vi har på onsdag... men eftersom att jag inte är intresserad av ämnet ett dugg och tycker att det suger musten ur en att läsa till ett skit-prov som det så har jag ingen inspiration och ingen som helst lust att läsa till det, så får se hur det går... men man kan ju alltid försöka läsa en eller två sidor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar