lördag, februari 25, 2012

Sitter och hör på superbra musik och inväntar Lina och Emma. Har inte gjort mycket idag, mommo och moster var hit en sväng på kaffe det var ända gången jag varit ute ur mitt rum, känner mej rätt lat och som om sportlovet skulle ha kunnat få en 1000 gånger bättre start än vad det fått. Vi ska antagligen dra till sportplan sedan när de anlänt och där ska vi ha snörugby och vad vi nu än kommer på, ska väl dessutom slå Jimmy en signal och se vad han har för sig!

Jag vet att jag varit jätte dålig på att ta 'bra' bilder de senaste dagarna, alltså med systemkameran. Ni har bara fått webbcam bilder och telefonbilder, ska bli bättring på det sedan då jag får inspiration!

Har även bytt till den där nya versionen på facebook ofrivilligt. Eget klåperi egentligen, men känner mej jätte förvirrad med den där skiten. Kommer inte på vad den heter, tidslinje kanske? minns inte riktigt. Men nu har jag 0 motivation att besöka facebook efter som att min profilsida ser så jävla fucked up ut. Tack för det till mej själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar