tisdag, februari 07, 2012

Idag var det alltså studiebesök vid KG och silveria. Tyckte faktiskt det var väldigt tråkigt, eller pannacottan vid silveria far förstås super! Men resten var faktiskt ganska tråkigt. Vet iallafall en sak nu, som jag visste från förr, men 100% är jag nu att jag absolut inte styr mina steg mot Silveria osv efter högstadiet. KG är väl en annan femma, vet inte om det blir det eller YA+kombi.

Men slutade ungefär 20 före 3, eller då startade bussarna från silveria mot skolan. Jag lämnade kvar i stan och gick mot sjukhuset, med några härliga typer som sällskap, fick mej många skratt på vägen mot sjukhuset. Drog hemmåt där runt 8 tiden, så har just tyngt i mej dagens mat, en hamburgare, och nu ska jag antagligen se på Footloose 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar