torsdag, februari 09, 2012

Har tyvärr ingen jävla ork att blogga, eller lust. Så kommer inte komma något på några dagar efter det här inlägget tror jag.


Idag for jag till skolan som vanligt, skulle fått stanna hemma om jag ville, men det skulle bara ha varit svårare, var otroligt tungt att vara i skolan också. Efter skolan styrde jag stegen mot böle där jag satt till klockan 6 när pappa hämtade mej, nu har jag just ätit mat och duschat. Ska förmodligen byta lakan i sängen och städa rummet lite nu.


På måndag blir det studiebesök till närvårdar-linjen i närpes YA och på söndag tror jag att det var en lite minnesstund och ett sista farväl för dom närmaste. På fredag tror jag nästan att jag skulle en sväng till karperö och träffa karperö-flickorna, länge sen sist! 


Annars kommer det inte hända så mycket de här dagarna, kommer mest ta det lugnt och vänta tills jag kommer ur mitt chocktillstånd och bryter ihop totalt. Kan fortfarande inte förstå vad som hänt, men lika bra det, jag vill inte heller förstå.


Ingen bild i detta inlägg, det resulterar i att det blev ett mycket mer tråkigare inlägg än vad det skulle ha kunnat bli. Men ibland går det inte riktigt som man vill och man får lov att acceptera det.


Vill även sluta med att säga, tack för ert stöd mina underbara vänner och det är tur som fan att ni finns annars tror jag inte att jag skulle sitta här nu just.


Och så vill jag säga ett stort tack till min underbara morfar som jag aldrig kommer att glömma, för att han alltid har funnits där och för att han gjort mej till den människa jag är idag och för att han har varit just han och ingen annan.


TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar