fredag, januari 27, 2012


Ursäkta igen. Börjar vara 2 veckor sedan det var en ordentlig aktiv bloggning här.

Det ni har missat är väl en hel del, men inte mycket jag minns detaljerat, börjar vara rätt länge sedan.

Men bla solf ungdomsdans, vilket var skit tråkigt, tråkigaste på länge, vet att jag sa förra gången att det skulle vara sista, men så blev det tydligen inte, for för att jag inte hade annat för mej den vackra lördagskvällen. Men blir väl bara 1 solf till, eller 0. Annars har ni missat att jag varit och skrinnat till smesby, till helsingby osv, och att jag firat Jimmy eftersom att han fyllt 16! (grattis igen) och, vad annat? Skolan, vi har haft utbildningsmässa, då olika skolor kom på 'besök' och man fick ta broschyrer och de försökte sälja sig och få mer elever, tror faktiskt att det blir gymnasie för min del, men återkommer med det senare då jag vet bättre! Vi har haft nationaltema i skolan, gått runt i olika klassrum där det har varit människor från Uganda, Kina, England, Schweiz mm, som berättat om sina länder på engelska.

På Tisdag ska vi på besök till YA de två första timmarna, jag valde att åka till frissa-linjen, inte alls för att jag är intresserad, men för att jag gjorde det utmärkta valet att följa mina kompisar, eftersom att jag inte visste vilken linje jag ville besöka, och för att jag totalt skiter i det, för att det som sagt är ganska klart att jag far till KG.

Finns väl inget annat att berätta, än att jag ska meddela de goda nyheterna att bloggningen kommer antagligen fortsätta som vanligt nu, men jag vågar inte lova för mycket. Men jag tror faktiskt att den fortsätter som vanligt!

Och imorgon ska en del av de bästa människorna till Hakmo. Ska tillbringa kvällen där från 18:00 - 03:00, och så skulle väl jag, Jimmy, Hemppa och några andra kanske på bio på dagen?, får se hur det blir med den saken, vet att det här inlägget blev för jävligt långt.
Grattis till dej som läste!
Bloggningen fortsätter som vanligt.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar