tisdag, januari 10, 2012

Lite försenade nyårs bilder! Alla bilder är Lillis. Och jag vet, oerhört barnsligt att täcka över sitt ansikte! men det finns miner som är för fula och mardrömsframkallande för att visas på bloggen! Men känslan och den härliga feelisen inför ett nytt år kommer ju fram jävligt bra, bara glada miner! och kul som fan hade vi det. Kan inte tänka mej att jag skulle ha firat nyår på ett annat sätt eller att jag skulle varit med något annat folk, för de här människorna som jag var med rockar ju som fan och är världens bästa kompisar man kan ha, super bra start på 2012, tack !


ps. tycker dessutom att min juiceburk på dendär ena bilden blev skit bra! syns inte ens att den är omgjord! förstår om ni inte märkte, ni är inte dumma för det, eftersom att det var proffsgjort! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar