söndag, januari 15, 2012

dålig uppdatering på sistone. Men jag har inte gjort så mycket, mest suttit hemma och bett att förkylningen ska gå över. Nu ska jag snart och hälsa på moffa, så jag berättar kort och snabbt om vad jag gjorde igår!

Var in till stan en sväng, där jag sprang runt i olika butiker, hittade inte så mycket, vilket var bra, ska spara pengarna jag har till en högtalare åt iphone, vet inte vad den heter, men jao. Var in till butiken där de säljer dem, och med min vanliga tur så var de slut. Skulle komma mera nästa månad sa de. Kom hem med en ny tröja, inget annat.

Sen mot kvällstiden drog jag, Jimmy och Tommy våra rövar mot ishallen, där Matias hade match. De vann 11-3 (trorjag..), men så uppmärksam som jag var under matchen så såg jag endast 3 mål. 

Nu hinner jag inte skriva så mycket mera, så hörs senare ikväll, eller någon annan dag. Hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar