fredag, december 30, 2011

Nyår börjar närma sig, och jag antar att det inte kommer bli så mycket bloggning. Idag kommer jag dessutom bara sitta hemma tror jag, eftersom att jag ska ta det lugnt för att jag håller på att bli jävligt förkyld. Men mitt nyår kommer iallafall se ut såhär:


Först hämtar vi upp Jimmy där runt 5 tiden, sen bär det av mot Sundmans där vi sitter några timmar och har roligt och vad vi nu än hittar på, sedan dras det vidare till Wille där en massa roligt folk är och där håller vi hus ända tills det bär hemmåt någon gång på morgonen. 


Håller tummarna på att det här blir det bästa nyåret och att allt blir lyckat och att vi har föör roligt!


Syns väl antagligen på söndag, måndag? får se. Men tror inte ni får några bilder, eller isåfall stjäl jag av någon, för jag tänker inte ta med kameran och sitta bakom den hela kvällen!


Ha ett bra nyår nu och en bra start på 2012 ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar