torsdag, december 22, 2011


Mitt     2011 !

Har du träffat några nya vänner? - yes
någonting du aldrig kommer glömma från 2011? - alla roliga fester och människorna!
har du flyttat under år 2011? - nej
har du hittat en ny låt som du älskar? - absolut, flera!

isåfall vilken? - Korn ft Skrillex get up, Black Veil Brides saviour, Sixx AM skin, Nomy Hjältar! sagan om hur det sket sig DJ Bernt remix!
har du kysst en främling? - yes


KÄRLEK
har du varit kär? - nej
har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
har du haft ett hemligt förhållande? - näe



SORG&HÄMND
har någon i din närhet tagit självmord? - tror inte det
har någon i din släkt avlidit? - nej
har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
har du varit i slagsmål? - psysiskt eller fysiskt?



PERSONLIGT
har du gjort någonting du ångrar? - ja
har du skämt ut dig? - självklart
har du ljugit för en vän? - en liten kanske
har du varit ute en hel natt? - ungefär
har du blivit tagen av polisen? - nej
har du sovit i samma säng med någon i samma kön? -  ja



SKOLAN&FRITIDEN
vilken skola går du i? - KH
har någon varit elak mot dig i skolan? - nej
hatar du någon i din skola? - nej
har du haft alla rätt på ett prov? - haha, nee
har du förlorat en vän? - yes
har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - nej
har du ljugit för en bästavän? - nej
har du många killkompisar? - aoou


FYRA SKULLE:

skulle du vilja vara längre? -  faktist inte! mina 161 cm över marken stör mej inte ett skit!

skulle du vilja väga mer? - näe
skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut om du har/hade någon? - beror väl på anledningen?
skulle du vilja dricka dig full nu? - nepp



SJU KAN:
kan du röra på öronen? - yes
kan du slicka dig på näsan? - nej
kan du kolla i kors med ögonen? - tyyp
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - aldrig i livet, kanske om jag sover men inte annars
kan du vara på fest utan att dricka? - jao
kan dina vänner lita på dig? - kan jag lita på dem kan de lita på mej
kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - knapert


FEM HAR:
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ao
har du varit full den här månaden? -  inte vad jag minns ;)
har du pussat någon som är tre år äldre? - nej
har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? -  nej



 SJU VEM: 
vem älskar du? - alla mina vänner och min familj såklart
vem är snällast i världen? - måste faktiskt säga moffa.

vem sov du med senast? - wilma

vem vet allt om dig? - Amanda
vem kan du berätta allt för? - Amanda
vem kan berätta allt för dig? - den som får för sig det
vem är din bäste vän? - Jimmy, Hemppa och Amanda
har du ett syskon? - yes 1

hur har året 2011 varit för dig? - fucking amazing



bättre än förra året? - självklart ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar