söndag, december 25, 2011

Dag 1


1 - älskar allt från rock till hardcore
2 - min största kvinnliga idol är Lita Ford
3 - har fastnat i dubstep träsket, vilket jag inte är stolt över
4 - ska på Mötley Crüe, Crashdïet och Hardcore Superstar i Juni
5 - var tvungen att betala 500-600e mera för mopedkortet eftersom att jag fyller 2 juni och de bytte skiten 1 juni.
6 - ingen som lärde känna mej i högstadiet har någonsin sett min naturliga hårfärg
7 - har haft rött hår sammanlagt kanske 3 år
8 - lyssnar heldre på mer brutala låtar än ballader
9 - har spelat fotboll i 9 år, men slutade på grund av att mina ledband inte klarade av det längre
10 - tycker att det är urjobbigt med såna här listor, men gör dem för att kunna läsa dem när jag blir äldre, för att se hur mycket jag har förändrats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar