lördag, juni 18, 2011


Tänkte ju dra iväg till Kokkola för att se Reckless Love. Men sen såg jag en sak. Ruisrock. Bring me the Horizon och Bullet for my Valentine.. Reckless Love? BMTH och BFMV ?.. Vilket väljer man?


Reckless Love? BMTH och BFMV?!


Tror fanimej att det blir Bring me the Horizon och Bullet for my Valentine. För jag menar, det är ju inte varje dag BMTH och BFMV är i Finland på samma dag? Reckless Love är ju finskt. Kommer säkert någon gång igen hit. MEN, annars kan jag ju faktiskt dra och se på båda? För att mamma och pappa gav mej en konfirmations present att jag får välja vilken konsert som helst att fara på, och de betalar.


Nice one. Kanske jag drar på båda? Kanske det här blir det bästa året jag nångång varit med om, för, tänk lite, RECKLESS LOVE OCH BULLET FOR MY VALENTINE OCH BRING ME THE HORIZON, hur fucking amazing är inte det?!
Får hjärtklappningar av bara tanken..!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar