måndag, februari 28, 2011


Snart bär det av mot Isosyöte. Imorgon på morgonen drar vi. 

Nu just håller jag på att packa. Det går inte så bra. Jag packar 2-3 saker. Sen händer något annat, så sticker jag, sen kommer ja tillbaka och packar 2-3 saker och så drar jag iväg igen. Men nu ska jag verkligen skärpa mej så att jag inte sparar all skit tills ikväll då jag är trött och inte orkar med det mera. 

Bilden är från förra året då vi var till Isosyöte. Vi var med Tommy och Jimmy + deras familj som vi alltid brukar fara på 'skidsemester' med. Denna gång var vi själv. Tröstät inte för det. Det råkade sig att de är där fast vi inte bestämt att vi ska dit tillsammans. I backen kan man även hitta Lina och Emma också. Och några andra från skolan. = watch out! Korsholms högstadium kör omkring i backarna, synd för er som kommer ivägen. 

Kommer knappast hinna blogga mera. Kanske kommer upp något smått ikväll, typ den tredje bilden. Who knows.

Nu återgår jag till packningen hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar