torsdag, februari 24, 2011


Kom just hem från stan. Steg av där med Isabelle idag. Jag köpte en ny kofta och ett nitbälte som jag velat ha i 3 år. Men aldrig tagit mej tid att köpa det för att jag tyckt att de varit för dyra. Jakk er snååååhl.

Annars så ska jag städa idag. Fy fan hur mitt rum ser ut. Ryms just och just att sitta vid skrivbordet med datorn. Vilket har resulterat i att jag legat på sängen i 3 dagar då jag varit på datorn. Lat som jag är har jag alltså inte tagit mej tid att städa. Sååå... Idag kommer städningen i första hand, sen efter det så ska jag se på Life as we know it klart. Jag började se den igår kväll, men klockan blev 11. Då är min sängtid. Jag har bestämt den själv så jag inte ska vara uppe allt för länge. Så då stängde jag av datorn och slutade. Har ännu kvar 20 min. av filmen. Det är mitt pris ikväll för att jag varit så duktig och städat. 

Jag glömde den ända saken jag skulle till stan för att köpa. Tuggummi. Fy vad jag är sur på mej själv. Min drog, give me my gum!

Sen så har jag konstaterat för andra gången i år att det inte finns en ända jacka som är snygg i Vasa stad. Come on, nån måste väl finnas? Nepp. Det finns det inte. Fuck it. 

Men jag måste ha en ny jacka då vi ska till Isosyöte på Sportlovet. Nice, sportlov nästa vecka, and I love it.

Hoppas ni orkade läsa, blev ganska lång inlägg idag.

Tack och hej för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar