tisdag, februari 01, 2011


Har inte så mycket att säga. Som vanligt. Dagen gick mest ut på att vara på datorn och se på tv idag. Jag var hemma från skolan. Ganska skönt egentligen. Har sprungit runt med en topp och mina gröna-ko hotpants. Roligt. Jag har också varit i duschen för er som är intresserade. Och tagit foto. Hade lite för mycket art inspiration idag. Skulle egentligen rita, men de planerna korssades när familjen skulle spela 500. (ett kortspel) Så jag får rita någon annan dag.

Annars, så har jag också flyttat över alla Italien bilder och Bullet for my Valentine foton, som jag tog på konserten till ett och samma minneskort. Det funkade inte. Mitt 4 GB:s kort blev fullt. Det blev också mitt 2 GB:s kort. Så nu är jag tvungen att köpa ett nytt 2 GB:s kort, för att annars har jag inget minneskort till min minikamera.

För er som inte fattade: Min dator krashade förra året, så exakt alla bilder försvann. Därmed alla mina Skid Row bilder + filmer. Sörjer dem ännu. Så nu kör jag istället på familjen Remsu stail. Sparar minneskorten så att jag har bilderna på både minneskorten och datorn. Så ifall datorn krashar igen, så har jag kvar bilderna ändå.

Alltså. Har jag nu just bara ett 4 GB:s kort kvar, som jag har till min systemkamera, men inget minneskort till min minikamera. (Digikamera). Så jag borde skaffa ett till 2  GB:s kort så att jag inte behöver hålla på och flytta mitt 4 GB:s kort av och an.

Jag är ett proffs på att göra små saker till en ända stor röra. CREDS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar