torsdag, februari 03, 2011

Bara för att ja sir helt jävla fäädi ut nu just, så bjuder ja på en ganska så fäädi bild å. Sorry guys, drar det här inlägget på dialekt.

Ida steg ja av i stan me Angelic å Isabelle. Hemppa å nå annat ppl så steg å av, men vi gick skilda vägar. Jag, Isabelle å Angelic låssadest att va nytti å gick å åt på subway. Sen efter he så va vi väl bara allmänt onormal som allti å gick runt å skrämd folk.

Efter stan, så for jag å Isabelle ti Angelic. Som e ensam hem, hennes föräldrar e i Thailand. Där va ja nu ti kvart före 9 då pappa kom efter mej. Nu ha ja just vari helt ''ansiktsbehandlingsfreak''. Å bett mamm att köp hem nå finn medel. Ja nu satan ska dihe vittus finnan bort.

Annas så har int ja så myki annat att berätt, förutom att vi ska skid på gy. imoron. Love.. NOT. He e he västa som finns. Dessutom så tål int mina gulliga fotleder att skid. Ja får sjukt i dem, då ja har fö töjbara leder, sku verkligen måst böri trän upp nå nya småmuskler i föttren, å stå på hande helvetes balansbrädon varenda da, å spring en sånde mini 8 på golve.

Såde annas sku jag å måst böri motioner igen. Sku måst få igång min kondition igen, som ja no ha ''tappa'' lite ända sedan ja sluta spel fotis. Kanski ska böri cykel på våran motionscykel. Elo böri far ut å spring. Men he e så ''kallt'', även fast he ha börja bli varmt. Blir no att böri cykel.

Härmed lovar jag me själv, så att alla kan se (alltså e ni mina vittnen) att jag ska böri motioner.

Nu kan int ja undvik he nåmer å bara va lat. Nu ska he bli skärpning. Me läxor å, å skolan å all annan skit.

Skärpning.

Nu ska ja gå sov. Håller såde annas på att dö här då ja e så jäkla trött. Ja had fö myki damp på BiGe ida, så dit for all energi.

Hejtå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar